Subject: Ajutise mahasõidu ehitamise taotlus
From: "Koit Viliberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 10:48:11 +0200

Tere

Valga Puu OÜ taotleb ajutise või alalise mahasõidu ehitamise kooskõlastust
ja tingimusi riigitee nr 24 äärde pääsemaks temale kuuluvale Kõrvelaane
27202:001:0135 kinnistule.  E-kirjale on manusena lisatud mahasõidu
asukoht ja omaniku volitus. Tegemist on maatulunudusmaaga ning vajame
ligipääsu metsamajanduslike tööde läbiviimiseks.

Lugupidamisega

Koit Viliberg

Juhatuse liige

MOB: +37258440269

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee